Det gäller att ha DET

Det kanske är så att felet ligger hos mig?
OK...jag vet att jag är lätt uttråkad och ledsnar lätt...det är mitt problem.
Men jag vill bara att jag ska hitta nån som får mig att INTE ledsna...det är ju det som är problemet...

=)

Jag är faktiskt inte så kräsen när det gäller killar...jag vill ha en kille som har DET, en kille som kan få en o tappa balansen vilken grund man än står på...
Sen kanske man har mål...men det är ju en annan sak...
Det finns många killar som har det...men det finns inte många som har DET, det speciella som håller vare sig du säger nåt trevligt eller mindre trevligt...

Tidigare i veckan trodde jag att jag hade en del mål att gå på...att jag jämförde alla med någon ouppnåbar...men saken är att han är likadan som alla dem jag klankat ner på innan, så nu mår jag mycket bättre...=)

Jag kanske är kär...men det är i kärleken...i just den där personen som får en o tappa andan, för att han säger en så obetydlig sak, ger den där blicken som säger mer än alla ord...

Faaan...nån sån finns det alltid...jag måste komma över det där...

Jag vill bara hitta DEN...den som får mig o tappa fotfästet...den som drar undan mattan under fötterna på en...ska det vara så jävla svårt?

Ibland ångrar man vissa val...

Suck!

Nåja...det är så det är ibland...

"It's a good thing tears never show in the pouring rain
 As if a good thing ever could make up for all the pain
 There'll be no last chance to promise to never mess it up again
 Just the sweet pain of watching your back as you walk
 As I'm watching you walk away
 And now you're gone, there's like an echo in my head
 And I remember every word you said
 
 It's a cruel thing you'll never know all the ways I tried
 It's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside
 And now you're gone, there's like an echo in my head
 And I remember every word you said

 But you never were, and you never will be mine
 No, you never were, and you never will be mine..."

Det kanske det fortfarande är så intressant...?

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0