Sista seriematchen

Ojsan...jag har verkligen varit tankspridd på senaste...missat ganska många roliga kommentarer på bloggen under några inlägg...ber alla naturligtvis om ursäkt för det...men nu syns dom och jag tackar för dem. =) (Ska försöka hinna svara på dem under dagen med)

Fredag igen och jag är otroligt nog riktigt laddad för en lugn och skön helg.

På söndag gäller det...sista matchen och förhoppningsvis en till vinst..=)
Vi möter Lindsdal hemma i Boda och nu är det så att just den här matchen gäller ganska mycket...det står mellan oss och Lindsdal på andra platsen.
Matchen i våras vill jag inte ens tänka på...vi var det bättre laget men klappade ihop helt...tappade en 4-2 ledning till en 5-4 förlust...SUCK!

Nu ska vi ta revansch...vi har alltid varit lite lätt nervösa och har haft lite svårt med matcher där det verkligen gäller...förhoppningsvis har höstsäsongens flyt påverkat oss positivt nu...

Jag tror matchen kommer att bli ganska jämt men jag tror att de som har starkast vilja kommer att vinna med 2 mål...det laget ska vara blått! =)

Så alla ni som inte är bakis klockan 11 får jättegärna komma o kolla...vi behöver massa stöd nu och lite publik så vi kan va så bra som vi vet att vi kan vara...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0