Kanske kan det kallas insikt..?

Nästan oförtjänt pigg idag...=)
Och ändå sov jag tydligen bara 5 timmar...Hmmm...ibland förtjänar man kanske att må så bra..? =)

Kanske är det för att jag faktiskt inser en sak...felet med mig är att jag lessnar på allt alldeles för fort...jag är helt enkelt en rastlös själv...haha...det som gör saker intressanta är när man inte kan lessna på dem...det är därför man håller vissa saker kvar.

Som jag sa till Charlotte häromdan när vi fikade, att vissa saker kan man bara inte släppa...trots att man vet att det inte ens är värt det...men det är just det där unika...att vissa saker aldrig ger en chansen att lessna...

Haha...sjukt men för en stund, under en mening och en rörelse så visste jag var det var jag var ute efter...och att det kommer vara den känslan jag letar efter i framtiden...=)

Personerna i sagan har egentligen ingen betydelse...det är den unika känslan som inte många kan avge som är dilemmat...DET är vad jag letar efter...

Förhoppningsvis finns det unika personer i Norge...=)

Kanske kan det kallas insikt..?

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0