Jag o min lilla sjukling...

Idag har jag varit orolig för min lilla kille som fortfarande inte blivit bra sen i söndags...=(
Nu har han börjat repa sig...inte ätit tidigare...men nu när jag kom hem med hans favoritgodis hade han nog kunnat äta ihjäl sig...=)

Nu ska jag bara se klart Idol sen ska vi gå ut en sväng så han får lite frisk luft...=)

Idag har jag o Emme haft en dag med kaffe o nybakad kladdkaka...spelat Plump o Chicago med Nattis...o ja...12 åringen vann sammanlagt allt...=)
Sen blev det ju lite diskussion om grabbar...=)
Haha...vi har ganska skilda åsikter när det gäller det ämnet...men smaken är ju som baken...=P

Sen har jag vart duktig o gått en liten runda med Emil...o gjort om min CV...lite nytta har jag gjort iaf...=)

Nu ska jag ut på gräsplätten här utanför med lilla älsklingen så han får komma ut lite...=D 
Sen blir det massa favoritgodis igen o mys i soffan...jag o min lilla sjukling...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0