Från vin till träning...

Hade en trevlig kväll i Karlskrona igår...kanske liiite mkt vin, för huvudet dunkade lite idag...=)
Tack för en trevlig kväll...o hoppas saltet hjälpte...=P
(Jenny spillde naturligtvis i vanlig ordning vin...innan jag blivit full även denna gången)

Tog mig lite stressigt till träningen iallafall och efter lite massage o några ipren var även huvudvärken borta...nu är det riktig uppladdning inför helgen...som på grund av match blir väldigt vit...fast det är nog bara tur för mig...det kan jag behöva...=)

Nu blir det lite matlagning...bättre sent än aldrig...=)
Sen får det bli soffan och lite slappande inför helgen...

Känner mig lite sliten o en lugn helg kommer ordna upp det mesta tror jag...=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det behöver du gumman! Och så ladda som fan.. till söndag för kl 11.00 smäller det på Bruksvallen ! Hoppas på många som kommer och stötta oss Kram

2009-09-17 @ 22:49:34
Postat av: Jenny

Ja det tror jag defenitivt...ska vara utvilad på söndag när vi har samling...=)

2009-09-18 @ 13:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0