Emme 20 år

Jag har faktiskt varit rätt tom i huvudet i några dagar nu så jag ber om ursäkt för att min blogg är tråkigare än vanligt...=) (Om det nu kan va möjligt...)

Idag fyller Emme 20 år...ja okej...i ett par minuter till...=)
Varit o käkat supergod chokladtårta, snackat skit o kollat på Idol...=)

                 
                            (Snott bilden på Emmes tårta från hennes Facebook)

Imorrn blir det käk hos Jonis för mig o Emme...lugn o trevlig fredag, precis som det ska vara...=)

Snart kommer min lilla Hanna hem...äntligen...många långa helger och veckor utan henne ju...=)
Jag har iallafall följt några av hennes råd och känner att ja...jag mår faktiskt lite bättre..=)

Har inte bestämt hur helgen ser ut ännu...men det kan tänkas att det blir andra raka nyktra helgen...OCH DET ÄR EN RIKTIG SKRÄLL!!
Det har nog inte hänt på...ja det måste vara länge...känns som år...så det kan det nog vara...=P

Saknar mamsen...hade vart kul o ha henne här...snacka lite skit...o självklart äta mammas mat...=D

Nu börjar klockan bli för mycket o det är dags att sova lite tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0