Lite nytta har man gjort...

Jag har vart ganska bra duktig idag...sökt en massa jobb o donat en massa med de andra...jag hoppas det blir så bra som man kan hoppas på nu...=)

Sen har jag fikat med Hanna som är hemma igen...saknat henne en massa o vi hade ju lite att uppdateras om nu efter 3 veckor...haha...i mitt liv har det väl iofs stått ganska stilla men i hennes liv har det ju hänt en del...=)

Sitter nu och kollar på Idol och jag får nog fan ta tillbaka vad jag sa igår, angående Carl och Erik som vinnare...Erik är det inget snack om saken...han är bäst utan tvekan...men idag var faktiskt inte Carl näst bäst som jag trodde...jag skulle sätta mina pengar på Rabih...han var bra o söt på ett sätt som en liten knubbsäl är...=)
Sen att han sjöng Chris Browns låt försämrade inte mina åsikter...=P

Nu ska jag fortsätta att göra lite nytta innan det är dags att se hur Idol går...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0