Tröttheten är ett faktum

Idag vet jag inte vad det har varit med mig...jag är helt slut...skulle kunna sova hela dan igenom utan problem...helt färdig...undrar om det är så att jag håller på att bli sjuk..??

Det är ju den här kvalveckan i Idol nu...de dåliga är borta och bara massa bra är kvar som kämpar för att bli dem som ska vara med i fredagsfinalerna...
Igår gick Calle o Jon vidare från en grupp med 5 killar...idag var det 5 tjejers tur...resultatet är inte klart där ännu...men jag skulle nästan kunna sätta mina sista pengar på Mariette...hon är den bästa av tjejerna som är med överhuvudtaget...den andra som går vidare ikväll...det står, enligt mig mellan Moa eller Erika...men det återstår o se...

Dock lite besviken över att utbudet på heta killar är dåligt i år...ingen Ola,Erik eller Markus...men,men...

Pytte är piggare igen o det känns underbart...som att en tegelsten föll...=)
Fortfarande som ett klistermärke dock...men det kan jag stå ut med...=D

Idag har Hanna kommit hem...äntligen!!! Det får bli en fika så snart hon är hemmastadgad igen...=)

På fredag är det lagfest...härligt att fira höstsäsongen lite...=)
På lördag vet jag inte ännu vad som händer...förhoppningsvis är Miccan hemma så vi kan fira båda systrarnas födelsedagar på samma gång...=)
Emme o jag började ju smygfira lite nu i helgen...

Sååå...nu är röstningen klar i Idol...då ska vi se hur rätt jag hade..?
Haha...jag hade rätt de 3 som är kvar är de 3 jag trodde på...Mariette klar! =) Det var ju inte direkt oväntat...
Sen står det mellan Erika o Moa...jag hoppas nästan på Erika...och även där blev det rätt!
Mariette o Erika.

Imorrn tror jag det blir Carl och Erik som tar det...och torsdag...svårare men jag gissar på Camilla o Tove.

Nu skiter vi i Idol...

Nu får det bli lite mat innan det är dags att försöka komma i säng i lagom tid för en gång skull...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0