BILD-NOSTALGI =D

Tänkte lägga in en massa härliga kort, gamla som nya, bra som dåliga på bloggen bara för att se massa roliga miner och bli lite mer på humör...=)


Jag o Bästaste Emil på Midsommar 09 (Snott från Fia) =)


Jag o min bästis Jon sommaren 05 =D


Hittade en fyllebild på Emil, mig o Erik som exakt är tagen detta datumet för flera år sen.


Haha sjukt rolig bild som ser värre ut än vad den är...=)


Jensan & Emsing...fyllekajor som vanligt...=)


Pyttisen inte så linslus efter att ha brutit benet...men söt e han ju...=P

    
Annas 20-års fest...=D (Klicka på bilderna för större format)

   
Sexparty hos mig 2006 (Kvällen blev roligare ju mer vin det blev)


Jag & Jonis ska dansa jag vet inte vad på Chili för massa år sen...


Lelle snorklar hos Emil...


Banan har kommit en bra bit på väg för kvällen...=)


Skräll att Anna finns med när hon leker moraltant...haha. =D


Här är alltså Miss Dyngrak & Mr Utslagen tand (Det är väl så nära man kommer komma Depp)


Norris o jag ska...göra nåt avancerat...? (Mitt finger ser dock feminint ut...=P)

   
Midsommar 06 -BÄSTA EVER!! =D HAHA


Midsommar 07 =) (Vi kan va en del dragna...eller Jonis...?)

 
Vikt kanske har lite betydelse...? =) (Jons fightingface på bild 2)


3 av mina äldsta vänner o även 3 av mina favoriter får avsluta bildserien, det är inte så ofta jag fångar alla 3 på kort så det är ett härligt kort!!!

Då ska det ändå tilläggas att jag bara valt ut en del foton, o måååånga har cencurerats pga pinsamma lekar, klädchocker, fyllemisstag och massa annat smått o gott...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0