Fredagsmys i Lillaverke

Idag har vi varit ute hos Jonis och haft en supertrevlig kväll...käkat tacos, kollat Idol (till killarnas missnöje) och spelat kort.
Jag och Emme spöade Jonis, Kutta & Dennis i Plump och Gurka. =D
Härligt trevlig kväll...såna gillar jag!! =)

Fick ett supergulligt mess med...som var guld värt!

Min mamma är bäst i hela världen...saknar henne så sjukt mycket.
När man inte bor så nära, så inser man hur bra andra har det som kan åka till sina föräldrar när som helst...så vill jag med kunna ha det...=)

Hon är iallafall underbar min lilla mamma...o hon hade om möjligt varit ännu mer underbar om hon bott lite närmre...=)

Nu får det snart bli sängen...fullt upp imorrn...Madesjö lirar mot Kalmar AIK och har chans att säkra kontraktet i Elitfyran...antingen genom att pumpa in en massa mål så KAIK åker...eller att Smedby (som har många avstängda) torskar mot Målilla, samtidigt som Madesjö vinner.
MIF måste vinna hur eller hur och det är klart man måste dit o heja...=)

Förövrigt håller jag på att sluta snusa...o det går ganska bra...jag säger inte att jag har slutat, men drar ner på det o det går bra hittills...=)
En eller två snus på 2-3 dar nu...imorrn kan det tänkas att det blir någon mer iofs...=P

Jag är rätt nöjd med mig själv nu...=)

Nu är det dags att sätta igång en film innan jag ska dejta John Blund om en stund...dock tycker jag att de borde byta ut John Blund...Hade John Blund sett ut såhär:

                 
...då ska jag tala om att då hade jag inte haft ett skit svårt att sova om kvällarna...=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0