Varför Vin är bättre än Män

Äntligen fredag och har lyxat till det...kanske nästan lite för mycket.
Lagade hemmagjord snitzel, klyftpotatis, bea-sås och grönsaker wookade i vitlökssmör...Mmmm...det satt fint...men nu är man ju så mätt så man nästan mår illa...=)

Har vart hos Emme idag o druckit kaffe...läst igenom Kvinnornas dassbok...

Varför Vin är bättre än Män:

-Det är lätt att hitta ett bra vin

-Vin kan man ta med sig överallt

-Tar vinet slut kan man alltid köpa nytt

-Vinet tar inte illa upp om du vill ta ett glas vodka

-Vin kan du dela med dina vänner

-Vin blir inte svartsjuk på de andra vinflaskorna

-Är vinet inte bra kan man byta det mot ett annat

-Gillar du inte smaken så behöver du inte svälja...

Ja det var en massa roliga saker som stod i den där boken...kanske var de extra roligt för att jag var helt slut idag...eller så är man bara jävligt lättroad av jävligt lite nuförtiden...=)

Nu blir det ju varken vin eller män denna helgen så...=D

Har kollat på det här "Kändisdjungeln" eller vad det heter...fått lite ändrade tankar om vissa...Jannike Björling...steg lite i mina ögon i den där kistan med massa djur...dock låg hon rätt mycket på minus innan efter läppoperationer o allt...ja hon ser lite skrämmande ut...=)

Rafael Edholm...han kanske är het...men vilket lufthuvud...oj,oj...han verkar, efter att bara ha sett ett avsnitt, helt socialt inkompetent...haha...

Jag gillar Kenneth Andersson och Pippi...men jag vet inte...jag har ju inte sett fler avsnitt...det lär säkert inte bli så många fler...

Nu ska det bli en Wallanderfilm och soffan, tidig kväll vore ju ganska välbehövligt..=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0