6:E RAKA!

Usch vilken jävla kväll...=)
Jag är heeelt färdig...ont i hela kroppen och mår illa av medicinerna...vilket skit det är det här...nu är jag så less...

Men ljusglimten bland allt det bittra, är att vi vann med 5-0 mot Trekanten idag och därmed var 6:e raka segern fixad!!
Lagmässigt var vi ok...vi har vart bättre och skulle kunna ha avgjort matcher med bättre siffror än så här, men vad gör det när man vinner ändå..?
Min personliga insats var under all kritik...men jag har ingen ork kvar i kroppen och känner att en välförtjänt vila på ungefär några månader hade vart på min önskelista just nu...

Idag känner jag för att vara bitter, jag känner för att vara negativ och gnällig...och jag tycker faktiskt jag har förtjänat det...=)

Det är väl en kväll där det är lättare att komma på vad man inte stör sig på istället för att dra upp allt som irriterar mig...

Något som dock inte irriterar mig är att Andreas Wilson var på TVn nyss och en vackrare människa får man ju leta efter...
Han hade gärna fått värma min säng vilken dag i veckan som helst...=)

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0