5:e raka för Bodas Damer!!!

Fan va härligt tjejer!!! 5:e raka nu efter vinst mot Bäckebo!!
Nu kan allt annat kännas hur jobbigt som helst, men det här satt fint!!

Mål av Carro och Joelsson...underbart tjejer!
2-1...kanske inte vår bästa match...märktes att vi var lite nervösa för att det gällde lite, men det är grymt skönt att vi kan gå in o vinna även när vi inte spelar på topp...

Personligen tycker jag att domaren blåser sönder första halvlek och inte alls har koll på läget där en och annan frispark kunde släppts, filmningar varnats och han kunde haft mer fokus på offsidesituationerna...men han bättrade sig i sista så okej...

Jag fick, eftersom Göthberg var borta, lira forward och det var en omställning...kändes inte riktigt hemma...men man får göra det bästa av situationen...och nu lyckades jag ju iallafall få in ett inlägg som Carro snyggt nickade in.
Jaja...jag kan bättre...vi kan bättre...men vi vann ju iallafall så det är bara att ta det med en klackspark. =)

Maria Åkesson gör ett härligt jobb på mitt-mitt och jag tycker nog att hon är dagens bästa spelare...speciellt med tanke på att tjejen vaknade sjuk, men ändå kan prestera så bra.

Nu ska jag inte tänka på massa jobbiga saker utan bara njuta av den här vinsten och börja ladda om tills nästa match...

Inget annat ska få ta min energi nu...inte mer idag...=)

Kommentarer
Postat av: Ann-louise

Helt rätt vännen! Inget eller ingen ska ta bort den här känslan nu!

2009-09-01 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0