Blogg-Torka...

Jag har verkligen blogg-torka...det är förmodligen så att jag just nu har så mycket i huvudet att jag inte kommer på nåt alls att skriva...

I onsdags så satt Jag, Danne, Jonte, Charlotte och Hanna o drack lite o snackade skit...sen badade vi 4-5 timmar i Dannes bubbelpool, jag var skrynklig fortfarande när jag vaknade...=)
38 grader, bubblor, öl, cider o massa skitsnack...kan det bli bättre?
Här är en bild på tjejerna, även om ångan från poolen gjorde hela bilden suddig...=)



Idag har jag varit hundvakt åt Bozzie hela dan...min ögonsten ju...=)
Vi har gått långt o kastat tennisboll, han älskar ju nämligen bollar.




Sen har jag haft den lugnaste fredagskvällen på väldigt länge...superskönt!
Jag o Hanna lagade mat o drack nåt glas vin, sen gick vi en sväng o tittade in till Lina o Olof...

Imorrn blir det ju fotboll hela dan så det var skönt o ladda för det...=)

Lite virrvarr i hjärnan just nu...och tröttheten börjar smyga sig på...blir relativt lugnt hela helgen nu...laddar lite för sista Strand  som är på söndag...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0