Årets sista Strand!

Jaha...då har det varit sista Strand för detta året och det är nu 317 dagar kvar tills premiär -10 =)

Vi drog över till Öland; Jag, Charlotte, Mia och Malin efter att ha flängt runt på lite ställen, köpt späe, mat...matat fiskar o massa annat kul...=)
Bokat rum på Lundells o denna gången var det inget strul med bokningen utan vi fick vårt rum som planerat...=)

 


Emmie, Matilda och Therese kom strax efter oss och checkade in...vi drog ner till Afterbeachen och lyssnade på massa go musik...efter det var det dags för det tråkiga köandet, men det var väl lindrigt för oss om man jämför med kön som var när vi fått vära band...=)
Aj...jag hade vänt!



Förfest med 9 singel brudar och även några korta visiter från andra damer och herrar gjorde att vi var i rätt bra form när vi anlände till Strand...

Roliga ting och tmindre roliga ting under kvällen men till helhet får väl kvällen godkännas...även om jag hade plockat bort ett o annat hårt ord som sas i början...nåja...gammalt är glömt o så ska det förbli...=)

Roligaste kommentaren för kvällen:
"OK tjejer, hur hade ni tänkt att jag skulle komma förbi här? Jag är ju inte anorektisk direkt!!"

Tack tjejer för en underbar helg!!! =D


(Som vanligt finns alla bilder i större format på facebook)

Jag har tankarna på massa olika saker och man kan väl säga att det mesta är lite upp och ner och omkastat just nu...men jag tar allt som det kommer...har haft en längre promenad och pratstund med Hanna nu och vi hittade låten som för tillfället passar bäst:

"I need love, love
 To ease my mind
 I need to find, find someone to call mine
 But mama said

 You can't hurry love
 No, you just have to wait
 She said love don't come easy
 It's a game of give and take

You can't hurry love
No, you just have to wait
She said trust, give it time
No matter how long it takes..."

Helgen har varit bra...nu är det dags för mig att börja ta tag i lite lösa trådar i mitt liv...
Det kanske är på tiden..??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0