Käk, Fotboll, Vin, Film och 8ball med Charly

Jag har varit hos Charlotte ikväll o pratat av mig lite över lite rödvin...=)
Vi har kollat fotboll, lagat mat o så har vi sett När Harry mötte Sally.
Några varv av 8ball belv det med...ni vet där bollen ska svara på ens frågor. =)
Patetiskt, ja kanske...men förbannat kul...haha.
Fortfarande virrvarr, men man får visst lösa saker efter hand...

Charlotte spelade en låt för mig med Sahara Hotnights, där en bit av texten var så sjukt bra:

"Who of my friends will be first in line
 To say I warned you and I told you so
 Giving reminders of troubles I should have seen coming
 Things I already know
 Big words about act and consequence
 Are of little help when we are history
 Do's and don'ts and pointing fingers
 And their home made morality..."

Nu ska jag kolla på The Wedding Singer, där världens sötaste låt är med ju, "Growing Old With You".
Det blir bra innan jag somnar och får hjälp av John Blund att fundera lite på framtiden...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0