Jag veeet...

...längre än länge sen...men mitt internet har varit kaiko så nu har det kommit igång igen så jag ska blogga lite mer regelbundet nu...=)

Det har inte hänt så mycket de senaste veckorna...virrvarret börjar släppa...för första gången på länge känns det helt klart i huvudet och det är en lättnad...jag mår faktiskt ganska prima nu...
...förutom förkylningen som börjar smyga sig på...=)

Fotbollen går för tillfället (peppar,peppar) som på räls...3 matcher, 3 raka vinster och 14-0 i målskillnad...känns ganska bra...fast jag önskar att min insats hade varit lika bra som laget i helhet...men man kan ju inte få allt...
En sommar som denna måste väl visa sig på nåt sätt...=)

Har hittat en massa gamla kort som jag ska lägga in senare ikväll...man blir lite nostalgisk sådär...=)

Imorrn är det dags för fotbollsturnering ute i Alsjöholm och Hawaiifest i Agebo efter det...laddad som fan...även om det blir ganska lungt då vi har tidig bortamatch på söndag...men laddad till tusen är jag inför hela helgen...=)

Nu ska jag kolla lite på True Blood som jag helt och hållet fastnat för...Alexander Skarsgård har ju alltid varit fin...men som vampyr är han hetare än het...haha.

Lite mer uppdatering ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0