Fotboll och Hawaii-fest!

Igår spelade vi fotbollsturneringen de har ute i Alsjöholm på Oskarsdagen varje år, eftersom vi vann förra året hade ju AIF en titel att försvara...vilket vi åxå gjorde...kanske lite svårare än förra året...men det gick ändå bra till slut...
Emme var med o lirade i år och fick faktiskt sätta en straff...=)

Efter det var det Hawaiifest ute i Agebo...trevligt...god mat o lite lekar...=)
Lägger in några bilder på dem runt vårt bord så ska jag se om de andra fick bättre vilder på allt annat sen för min kamera gick inte lika flitigt som vanligt...=)


 
 
            

Eftersom jag fick astmaanfall natten innan var jag rätt sliten och åkte hem redan elva, med 3 cider och en vinare kvar...har aldrig hänt mig innan tror jag. =)
Men det är klart har man sovit 2-3 timmar på en natt o haft astma är man kanske inte så pigg...men hoppas det är bättre till dagens match då vi möter Timmernabben borta och jag hoppas att mina mediciner som jag fick av doktorn ska hjälpa mig o kunna spela...

Nu ska jag ta mina mediciner, käka o ladda som fan...klockan ett smäller det...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0