Dags att börja följa sina principer kanske..?



Ibland tänker jag inte...

Och mer än ibland borde jag lära mig av mina misstag o hålla på vissa principer och saker jag bestämt...men icke...jag är bra klantig ibland...suck.

Men ibland tänker man inte på det bästa utan på vad man innerst inne vill, vare sig det är bra eller dåligt...

Jag kanske för en god saks skull lägga vissa saker bakom mig, trots att det är svårt...?

Ibland får man inte alltid som man vill och då kanske det är bäst att bara acceptera det och inte hålla kvar vid en del halmstrån...

Men som sagt...ibland tänker jag inte...

"Here you come again
Just when Im about to make it work without you
You waltz right in the door
Just like you done before
And wrap my heart round your little finger

Here you come again
Just when Im about to make it work without you
You look into my eyes
And light those dreamy eyes
And pretty soon Im wonderin
How I came to doubt you

All you gotta do
Is smile that smile
And there go all my defenses
Just leave it up to you
And in a little while
Youre messin up my mind
An fillin up my senses.."

Kanske dags att gå vidare nu...börja om på nytt, åka till Norge och tänka om...=)


"You don't know what you got, until you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start, from the bottom of my heart, I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful
What I'm going through is hurtful
It's hurtful
It's hurtful..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0